.



Hej dåå

 



Idag har det varit fullt upp med mycket kan jag säga.. Först till Bollnäs där darlingen min köpte mig ett sprillans nytt spö + egna flugor. Sen hem och storhandla inför resan, och sedan hem och packa allt & stuva in i bilen. Det har tagit hela dagen att förbereda, men nu är allt klart skulle jag tro. Har väl säkert glömt något, men så är det väl alltid? Har i alla fall räknat Mollies saker ett hundratals gånger, för att glömma något till henne vore döden. 8 mil till närmsta affär, och där finns det inte ens babyartiklar.


Hur som helst så ska det bli otroligt roligt att få fiska ordentligt igen. Skillnad att vara ute efter fina Öringar & Rödingar istället för alla dessa abborrar i Marmen :)

 


Så hej då allihop, så ses vi om en vecka.

Ska knäppa mycket bilder som ni ska få se.


 

Två knäppisar gör Kolåsen osäkert

 




Mollis har byxor på huvudet och
är nedpackad redan. Finn fem fel :)


 

 


Kommentarer
Postat av: Farmor

Ha en skön semestervecka med dunderklumpen o allihop!

2010-07-17 @ 00:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0