.


Duttia jag

 


Bara för att man nu oftast pratar bäbisspråk med Mollie så blir det fler gånger än vad man tycker är rimligt som man fortsätter med det. Ibland kan jag och Fredrik komma på varandra att dalta även när Mollan inte ens är i närheten.


Aja, det jag försöker komma till är att jag faktiskt känner mig rätt dutti (duktig). Som jag skrev i förra inlägget så fick jag ett superfint tyg av farmor. Det har jag nu klippt, sytt, vikit m.m & vips så fick jag två hissgardiner. Gjorde lite på mitt eget sätt, men nog tycker jag att de blev fina allt :)

 


Förrutom gardiner så har det hänt lite mer idag. Vid 1tiden åkte familjen in till stan. Fredrik skulle på banken så jag mötte upp med Sandra & Jessica som jag fikade med en sväng. Hann även med att kika på Presentboden & Sia. Och varje gång jag går in på dessa två affärer så har jag ett enormt ha-begär. Nästan jobbigt. Längtar Ännu mer tills vi flyttar nu!


Just för tillfället är Fredrik ute på sjön med Anton. Jag själv har helt tappat bort tiden såg jag nu.. Redan 12. Lika bra att gå och lägga sig eftersom hela packet från stan kommer vid 11 redan.


Från tyg..





... till gardin





Banden köpte jag på Presentboden

för 15 :- /meter






Kommentarer
Postat av: Farmor

Fint - dutti!

Det andra tyget, kräktes du på det? Det svart-röd-vita som jag pratade om var det en massa katthår på....men

2010-07-13 @ 15:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0