.

 

Mollie Lillemor Pettersson


Förra lördagen var det full fart på Marmas fotbollsklubb. Mollie hade då nämligen sin namngivarfest. Anledningen till att jag inte har lagt upp någonting ännu är för att bilderna totalt flippat ur. Eller nej, inte själva bilderna.. utan uppladdningsprogrammet här på bloggen som jag pratat om förr. Först fungerade det super, men efter ett par stycken så slutade det helt att fungera och nu fick ni bara se en liten del av alla fina bilder. Bli så suuur!

Hur som helst så lyckades vi boka in sommarens hitills varmaste dag. Fick i sista stund sätta upp parasoller för att folk inte skulle få värmeslag under maten & fikat. Började i alla fall med sallad, sen Mollans lilla namngivning som Pia var snäll att genomföra. Kort och gott :)

Fortsatte sen med lite kubb, och efter det fika, medan jag öppna alla fina presenter som hon fick. I det stora hela så gick allt bra (tror jag?). Var så svårt att veta eftersom vi mest sprang runt och fixade saker. Men för de som var där måste det ha varit okej. Förhoppningsvis.. haha.


Så tack alla ni som kom!

 

 



Vaaaarmt !

 

Ök & Mollis

 


Folk




 

 

Marielle Persson

var supersnäll och sjöng på festen

 



Krans istället för vatten



Kubbturnering

 



Öppnar presenter

 

Och fler än de här bilderna gick det tydligen inte

att ladda upp. Förbannelse !

 

 


Kommentarer
Postat av: Farmor Lillemor

Allt var perfekt och roligt - utom vädret...hade ni beställt solsting va!!? 32 grader i skuggan. Men hon fick bra namn...

En bra dag blev det.

2010-07-11 @ 09:53:41
Postat av: Farmor igen

Jag har också foton men har inte tankat över dom till datorn ens...för varmt, för mycket att göra etc. Kommer!

2010-07-11 @ 09:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0