.


Pimpling på Marmen


Idag orkade jag inte ligga och sova till runt 2-tiden som vi annars brukar göra på söndagarna, så jag följde med Lage & Susanne ner på Marmen och pimplade lite. De hade redan varit i ca en timme, så det blev en snabbis för mig, sådär 30-40 min ungefär. Det var dåligt med fisk, men vinden låg på ordentligt så det var inte riktigt en höjdar-dag för fiske. Får vänta ett par veckor till, så att solen värmer på lite mer. Men det var skönt att få komma ut i kylan en stund i alla fall, och känna att det biter lite i kinderna.


Det var ljust och fint på sjön i alla fall.
Solen tittade till och med ut och sa hej




Packar ihop lite halvt stelfrusna




Tur att Lage har en motordriven hålborr,
annars får man svettas







Kommentarer
Postat av: pappa

brukar vara fint lite längre fram,i mars/april

GRATTIS till nya boendet..kul för er.. ;-)

2010-01-24 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0