.


Hudik


Idag vid kvart i 8 knäpptes klockradion på. Var dags för Fredde att vakna. För honom tog det som vanligt rätt lång tid att reagera, så efter det var jag klarvaken. Tänkte lägga mig och sova ett tag till eftersom jag inte alls hade brottom, men då var det kört. Var lika bra att kliva upp och klä på sig. Åkte in och käkade fruskort hos mamma till 9, och vid 10 var vi på väg till Hudik.


Dakapo hette loppisen




Kikade först på loppis, där jag fyndade en skitball stol som jag ska måla om i svart. 25 :- fick jag ge för den. Inte ens att man ville pruta :) Tre små ramar blev det också, som även dem ska bli ommålade. Så nu har jag att göra till veckan/söndag. Vidare till stan där jag förgäves letade efter något fint att ha imorgon på Liams dop, men jag gav upp. Ingen riktig ork att testa kläder heller för den delen. Får ta något jag har hemma redan.

På sjukhuset var vi i ca 1 timme när Ted skulle kolla synen & få ögondroppar. Handlade till sist lite på Ica Maxi, och sen bar det av hem till Söderhamn igen. Nu är jag hemma och tänkte bara uppdatera lite inna jag ska dra på storstövlarna och traska upp till svärisar för käk. Fint kött & pommes skulle det bli tror jag. En jäkla massa ketchup till det så är det den perfekta maten.


Ted testar synen



Senare ikväll lät det som om Herr. Söderholm skulle komma förbi och se på film med oss. Kanske drar en golfrunda halva natten igen, vi får se. En sak som är säker är att det blir morötter & vitlöksdipp i alla fall. Otroligt gott!


Nej, nu är det bästa att masa sig härifrån.
Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0