.


Äntligen !


Nu är det i alla fall glasklart.. att vi får lägenheten. Men med en massa strul med papper och annat så kan det tyvärr ta lite längre tid. Men det känns otroligt skönt att kunna planera lite och veta att det kommer att ske, innan våren. Nu får vi bara hoppas på att det blir så snabbt som möjligt, så allt hinns med innan. Ska ändå sortera ut en miljon saker här innan, både dumpa på skroten & lämna på loppis. I möbelväg så är det enda vi ska spara sängen, sofforna, tvn (gills det som en möbel?). Sen ska resten bara kastas, och lite ska ersättas. Ska bli skönt att få göra en riktig rensning.

Så idag är jag glad!.. men otålig..
Som vanligt vill jag har klara datum på allt, eftersom jag är lite av ett kontrollfreak när det gäller såna här saker. I alla fall nu när man har en liten knodd att planera in i det hela också. Hade det inte varit för henne så hade det inte spelat någon roll när flytten blev, men nu vill man helst ha allt klart innan det är dags. Komma in och göra sig lite hemma innan det blir en total vändning igen. Förr ville jag att hon skulle komma lite tidigare.. nu får hon hemskt gärna komma 1-2 veckor senare :)


Idag är det torsdag och jag gör väl inte mycket. Stör mig lite på att jag inte fått hem ett smycke som jag köpte på Tradera för en Massa dagar sen. Har hunnit hälsa på upp hos Susanne och snicksnackat lite med henne, och nu är jag hemma framför datorn åter igen. Har väl inget på gång innan det ska göras mat. Efter maten traskar vi upp till svärisar igen för att kolla på Antikrundan. Ikväll är det från Söderhamn (som de spelade in i sommras), som ska bli skitkul att se. Älskar programmet annars, så ikväll blir det som grädde på moset. Kul att se om man känner/känner igen många :) Kolla på det vetja!


Antikrundan  Kanal 1 kl 20.00


bild tagen från soderhamn.se






Kommentarer
Postat av: mats

vad ska ni slänga då då, jag behöver kanske nått ;-)

2010-01-21 @ 23:35:08
Postat av: mats

2010-01-21 @ 23:37:38
Postat av: Farmor

Skönt att det blev klart!

2010-01-22 @ 00:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0