.



Lyckliga postdagen


Idag (nyss) när jag gick ut för att kolla om Fredrik telefon kommit med posten så fick jag mig en glad överrakning. Tyvärr så hade inte hans paket kommit, men jag hade 3 stycken!! :) Ett stort med en premie från "Vi Föräldrar", som jag prenumenerar på, ett med alla bilder som jag beställde. (jäklar vad snabbt det gick) & ett från banken med mitt nya kort. Blev så lycklig att jag näst intill började gråta. Kan ha att göra med att hormonerna spökar, men när man inte har Någonting alls att se fram emot på veckorna så gör såna här små saker mig väldigt lycklig.

Bilderna blev riktigt bra också. Har inte beställt sedan jag var liten, och vilken skillnad det är på kvaliten nu. Jag är riktigt nöjd. Och snabb leverans var det också. Åter igen så rekommenderar jag starkt :

FUJIDIREKT


Premien var en liten nalle-dräkt i vitt



Töntig som man är så la jag bilden på mig
& Fredrik i Kolåsen på mitt bankomatkort.

Tyvärr ser det lite konstigt ut på bilden. Färgerna
blev mycket bättre i verkligheten






Efter Fredrik slutat jobbet är det käk hos svärisar, och sen ska jag parkera röven min i soffan tror jag. Eller så åker jag in till stan och hälsar på pappa och visar nya bilderna om han är hemma. Vi får se hur orken ter sig mot kvällen. Fick nämligen inte mycket till sömn inatt heller, så sliten är nog det minsta man kan säga att jag känner mig idag.

Imorgon blir det käk hos mamma i stan. Friterad kyckling & ris blir det då. Det är skönt att vara bjuden på mat hela helgen här.. mycket skönt.



Kommentarer
Postat av: Matta

Tihi nu är de du som är en tönt ;P

2010-01-16 @ 10:32:39
Postat av: Linda

Men gosse. Har ju hittat en sån där jätte super duper söt dräkt (MED EN SÖT SVANS DÄR BAK DESSUTOM!!) som jag tänkte köpa till den lilla som finns i din mage. Jahapp, så var min lördag förstörd...



;)

2010-01-17 @ 01:15:03
URL: http://deamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0