.



Snöpromenad

Idag vid 2 kom ligan ut. Gick en prommis runt Lötgärdet och när man kommit runt på var alla så stela så det fick bli innomhus på en gång. 17- är inte att leka med.

Här hemma spelade vi tv-spel och åt chili con carne. Nu har jag och Fredrik spelat lite själva, och nu ska jag kika på mitt favoritprogram. Project Runway

Och nu var det slut. Det enda prgrammet som jag verkligen sitter klistrad till. Önskar att man hade samma kreativitet & kunskap att göra såna fina kläder. Blir lika sugen på att göra någon varje gång jag tittar. En symaskin har jag, men tyvärr så är det så dyrt med tyger.

Nu ska jag lägga ut lite bilder, sen är det dags för nästa program. Ikväll är det premiär för "En annan del av Köping", som jag sett fram emot. Jag bryter verkligen ihop så fort Tobbe säger något. Vilken klockren persolighet!

På promenad runt Lötet



Det kan väl bara finnas en? :)



Ted snorar vidare



Det är kul att jaga Fredrik



Liam blev kastad i en driva



Bowlar med en skön stil på fingrarna





Nu blir det tv igen. Hejja Tobbe !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0