.


Dagens :


Humör: Uttråkad

Planer: Äta mat hos svärisar, sen bara slappa

Lyssnar på: Ingenting eftersom datorn inte vill som jag

Artist: Ville lyssna på Melissa Horn, men fick inte

Tv program: Alla älskar Raymond var roligt idag

Bästa: Slippa laga mat

Blogg: http://lillemorloof.blogg.se

Väder: Kallt men ändå behagligt

Gjort: Vilat

Beroende: Myskalas

Sämsta: Nervkläm i armen igen

Klädsel: Nattlinne & mjukisbralla

Mat: Tror att det skulle bjudas på fisk

Frisyr: Soff-frisyr

Saknad: Ett arbete

Vän: Tvn

Plats: Soffa

Pryl: Försvarets cerat

Minne: Behöver inte minnas mycket

Längtan: 7 Mars

Köp: Blir väl något gott till kvällen

Foto: Denna roliga på farmors kisse





Idag har jag inte gjort annat än att ligga framför tvn och bara degat. Skulle kunna hitta på tusen andra saker som Borde göras, men som jag inte riktigt orkar med. Vaknade med en huvudverk och ont i halsen imorse.. värdelöst.

Imorgon blir det i alla fall andra bullar. Då åker jag in till stan för att lekas med Matta som inte har något att göra när Johann jobbar. Annars hade man väl inte lyckats få en sekund :) Efter det vet jag inte riktigt vad som händer. Funderar på att hitta någon superbra film att se på kvällen, eftersom herrn ska till grannen och spela tvspel i vanlig ordning. Fast den här gången är det skönt, för nu jäklar har vi varit för nära inpå varandra i någon vecka här.
Lite egentid måste man ändå ha.



Snart kommer de och hämtar upp mig efter jobbet, och då åker vi på Konsum, samt in till stan för att köpa öl. Jag tror jag ska köpa mig någon alko-fri Carlsberg att smutta på ikväll jag med. Med lite chips & dipp till.
10 poängare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0