.


Galna tider


Idag fick jag mig en fika på staden med den gamla haggan Mickelsson. Henne träffar man inte på så ofta, men det hinns ju inte med när hon flänger runt hela Sverige :) Förhoppningsvis hittar hon jobb här i sommar, så man kan träffas oftare. I alla fall så fikade vi och snackade om allt möjligt. Det är skönt att ha vänner som man inte Måste umgås med ofta, men som man ändå vet att man har kvar.

Påminns ofta om den gamla galna tiden när man umgås med denna. Roliga minnen, men också pinsamma som man helst bara vill glömma.

Blev en suddig bild



Annars gör jag inget alls idag. Nathalie har varit här en sväng och gjort ett litet byte. Vi fick iväg vårat skötbord som man sätter på väggen, som vi inte ska använda, och för det fick jag en kasse med flickkläder. Blev ju lite knepigt för dem som var 90% säker på att de skulle få en tjej, och så blev det Liam. Så det var ett bra byte måste jag säga.

Funderar på om man skulle ha begett sig till Konsum i Bergvik och hämta Fredriks present som kom idag. Men jag vet inte om jag vågar backa upp här. Snöhögar överallt + att jag inte kan kolla ordentligt. Han brukar få backa upp till mig annars :) Men det skulle vara roligt om presenten fanns här när han kom hem. Ska nog göra ett försök ändå.

Igår hände det inte alls mycket. Vi låg bara i soffan och degade & spelade tvspel. Badade också, men inte utan besvär. Jag är inte så lämplig att bada med nu för tiden, med tanke på att det är mycket som blivit större och som sticker upp ovanför vattnet, så att man fryser :)

Efter badet tröck vi i oss lite daimtårta. Den är så sjukligt god! Kostar 42:- om jag inte minns fel, och då får man ca 10 bitar. Jag tror att det är själva grejen att man har den i frysen, så att den är kall, som gör den så jäkla god. Ett tips för er som inte testat den. Riktigt gott!


Så här sötis var jag
i badet igår. Skum i överflöd







Kommentarer
Postat av: Sara E

haha snygging!!! Hot mama!!!

2010-01-07 @ 17:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0