.



Kan inte låta bli

Skrev bara för någon gång sedan att jag nu skulle köpa kläder till den lille, men nu är det omöjligt! När jag skrev det inlägger så hade vi redan köpt alla plagg som finns i stan som passar till både flicka/pojk, men nu finns det så otroligt mycket mer att köpa när man redan vet vad det blir :)

Och jag måste erkänna.. Det ÄR faktiskt omöjligt att inte köpa de där rosa fjantkläderna med spets och liknande. Sa starkt och tydligt innan att jag aaabsolut inte skulle köpa sånt, men se hur det gick. Finns så mycket gosiga kläder så att det kliar i fingrarna. Har dock inte hittat någon bra ute-mössa ännu, och det måste vi ha. I början av Mars är det inte speciellt varmt direkt. Hojta till om ni vet någonstans det finns fina : )


Fina ute-skor



Flickigt, men supersött
Tights med ankstjärt




Klänningen hittade jag på rea och
kostade 90:-




Allt är inköpt på Kappahl, för de
som
är intresserade


Och idag har det väl inte hänt så mycket. Kikade lite på stan och bytte en bok, sen for jag upp till MVC där vi bara kollade hjärtljud & mått, samt fick lite tider för föräldrakursen som startar den 27 här.

Efter åkte jag till mamma och fikade med Anna & Tove som var och hälsade på. Handlade lite på vägen hem, och nu är det bara det gamla vanliga. Laga mat, äta mat, kolla på tv. Får se om pöjka min åker in till stan och festar lite, han som är ledig imorgon på röda dagen. Skulle vara ganska skönt så man får vara själv lite :)

Imorgon vid 3 kommer hela ligan hit. Mamma, Tony & grabbarna. Då ska vi leta upp någon rolig backe och leka i, sen bjuds det på mat. Ska väl också hinna med att spela lite tv-spel också. Jäkla synd att vi Fortfarande inte fått hem den extra kontrollen som vi beställde förr. Men vi såg nu att det kunde ta upp till 21 dagar innan den skulle komma. Tjatigt.. Plus att jag beställt en massa tillbehör som Fredrik ska få i födelsedagspresent. Det är ju snyggt att han får den en vecka efter han fyllt. Men men..

Nu blir det mat. Fiskpinnar & mos. Superlätt men också supergott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0