.



Grattis i förskott





Imorse klev vi upp runt 11snåret, då vi for in till stan. Fredrik fick ett presentkort av mamma och pappa sin, som han skulle handla lite för. Han hittade två tjockare tröjor. En med dragkedja & en med luva. Tycker lite synd om grabbar som måste punga ut med så mycket när de ska köpa rejäla saker. Våra kläder tycker jag kostar Mycket mindre. Eller är jag helt ute och cyklar då? 

Efter var jag på jakt efter amningsbehåar till mig och mössa&vantar till lillen. Var ett otroligt dåligt utbud på Kappahl, fast ett par vantar lyckades vi få med oss i alla fall. Ute på Lindex var det bättre, där jag hittade två stycken behåar. Hatar verkligen att lägga pengar på saker som man ändå inte ser, eller tycker om att använda över huvud taget. Näe, underkläder har jag aldrig gillat att handla. Men ja, nu är det ett måste tyvärr..


180:- styck kostade dessa






Innan vi for ut till E-center så blev det en snabbfika med Matta som var vrålis. Jag själv tröck i mig en sockerbulle som är ett måste på Tewes. Och julmust till såklart.

Väl hemma så har det varit full fart ända fram tills nu ungefär. Fredrik fyller 23 imorgon egentligen, men vi valde att fira honom redan idag. Så på affären handlade vi så det skulle göras tårta. Jag sysslade med det här inne medan han skottade ute, men jag skulle ha bytt om jag visste hur jobbigt det skulle bli. Hundra år tog det.. Och när jag väl hade täckt hela tårtan med grädde, så att det såg skapligt jämt ut.. Gissa vad?... Jo, jag böjer mig över och doppar hela magen rakt i tårtjäkeln !! Ungefär då tröt humöret totalt och Fredde fick hjälpa till med resten.

Lage & Susanne kom och åt tårta



Fika är det bästa



Mamma fick in klämmen ordentligt i slutet



Tony kastar




För tillfället håller Fredrik på att kasta ut väldigt fula och opassande ord till gubbarna som spelar mot honom på basebollen. Jag har aldrig hört så mycket fula ord komma från någon tror jag. Värre än mig faktiskt :) Haha, bryter faktiskt ihop på pöjken. Just nu kan man inte tro att han fyller 23 imorgon. Fast lite roligt är det i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0