.



Sista Magbilderna..


Det har börjat bli lite tjatigt nu eftersom jag klarat mig så pass bra från bristningar, förrän NU dvs. Upptäckte igår att jag fått en hel del på framsidan av magen också, där jag absolut inte ville ha. Lika så har de ovanför naveln blivit enorma och kommer säkert inte lyckas blekna bort senare. Just nu spelar det ingen roll hur man ser ut, men det skulle vara trevligt att vara missnöjd senare, när allt är klart. Nu kan hon få komma ut snart..

Det är många som vill se ändå, så jag lägger väl ut nu. Fast de här får bli de sista som visas inför andra. Har dock många fler privata som antagligen åker in i fotoalbumen sen.



Här kan ni se hur det blivit bara på en vecka.
Bristningen mitt på magen är ingen favorit, men
man kanske ska skratta lite åt att det ser ut
som en kanin utan fötter där med naveln? :)




Hela magen har sjunkit en bra bit



Och det här är den sista bilden ni får se



Har hittills ikväll tryckt i mig en massa chips och vindruvor. Och som vanligt så vet jag inte mina egna begränsningar när det gäller att åka lite i taget, så nu är magen totalt upp och ned. Kollade på " Couples Retreat ", som förvånade mig. Trodde att det skulle vara en massa fjant & en film som man glömmer så fort man bytt på tvn, men icke. Den var faktiskt riktigt rolig och jag kan inte låta bli att älska Vince Vaughn. Filmen var lätt värd att se i alla fall, om ni vill ha tips.

Nu börjar klockan klämta mot 01 och snart är det en ny dag. 8 dagar till beräknad ankomst. Det ska bli intressant att se vem som får rätt angående datum. Jag själv tror innan den 7e, Fredrik tror den 10e & svärföräldrarna tror ännu senare. Ja, vi får väl se. Hur som haver så är det inte lång tid kvar. Fortfarande inte nervös, mest spännande.

Tror jag ska se en till film, men sen får det bli sängen. Har Äntligen lyckats komma in i böckerna igen, och bara på 3 dagar har jag plöjt genom ännu en höjdare av Paulo Cohelo. Människan är en Gud på att skriva böcker. Såg äver att en av dem hade gjort till en film nu. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den saken. Boken som filmen baseras på var riktigt bra, och storyn passar verkligen att hamna på film, men jag är fortfarande skeptisk. Tror ändå att hans böcker passar sig bättre att fantisera genom egna bilder.


Lästips



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0