.



Sovrummen


Nu ska det som sagt målas om i nya lägenheten, och jag har lite svårt att bestämma mig. Har alltid trivits bäst i gröna rum, men det kan vara lätt att tröttna på. Därför får det bli någon ljusare nyans, men ändå inte För ljust så att det blir tråkigt istället.

De två sovrummen kommer att vara i samma färg, och sakerna i rummen är i ljust trä (ek) & vitt. Då passar grön väldigt fint, eller hur? Men ja.. som sagt så vill man inte att det ska bli tråkigt heller.


Färgen måste vara skön för ögat.
Vad tycks om denna?





Sen sist jag skrev har vi kollat lite mer på vädret och bestämt att det är hopplöst att planera in Sundsvall i helgen. Ingen vill åka i snö & vind. Så efter mycket surande från min sida så har det slutat i att Fredrik tar en semesterdag på fredag och vi åker då. Helst hade jag åkt imorgon eller på torsdag eftersom det ska vara superfint väder + att det är mindre folk på vardagarna, men nu fick jag nöja mig med en mulen fredag. Bättre än ingenting alls i alla fall. Så nu får lillan hålla sig inne i alla fall 3-4 dagar till, sen spelar det ingen roll efter det :)


Kommentarer
Postat av: ELIN - BONNYBLOW

Det är ju supertråkit att det inte finns sånt i söderhamn! men jag är ju så grymt avundsjuk att ni har pole dance hos er!! när du ska du kläcka då förresten? blir ltie svårt att träna med den där magen! ;) Kramen

2010-02-24 @ 09:04:06
URL: http://bonnyblow.blogg.se/
Postat av: Farmor

Väldigt snygg färg! Särskilt med vitt o ek. Ta den!

2010-02-24 @ 14:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0