.



Ögat når


Snö och snö.. så långt ögat når.
Idag är Fredde hemma från jobbet och det är inte superkul direkt. Trevligt med lite sällskap, men han är inte det Roligaste sällskapet. Kände nyss en halv kvävnings-attack här hemma så jag tog en snabb-promenad. Det är rätt förbluffande hur mycket snö som egentligen kommit i år. Har aldrig sett så stora drivor.

Svängde in hos svärisarna som sa att grannen (där vi ska flytta in) hade fått erbjudandet att slippa betala hyra Mars månad om hon var ute innan månadsskiftet här. Så om hon inte är dummare än vad vi redan vet, så borde hon vara flyttad till nästa helg. Det passar bra, för på lördag åker vi till Sundsvall.

Resten av dagen ska vi väl spendera framför tvn. Halv 8 hos mig & Familjen Annurlunda på Tv4 blir det först och främst. Mat för dagen kanske det blir blodpudding. Det går snabbt och bra att fixa, och äta. Inte direkt så att det är mitt första val av mat, men det är en bland Fredriks favoriter, så han kan väl få det när han är sjukling :) Jag tycker att det kan vara mysigt att ta hand om honom lite ibland. Imorse gjorde jag varma mackor, varm choklad och skärde lite frukt åt stackarn.

Fast mer än en dag får han inte vara hemma :)
Imorgon åker jag in till stan och lämnar papper på Ams, sen tar en fika med mamma. Utöver det är det inte mycket planerat inför veckan här. Det är rätt skönt också kan man tycka.


Brevlådorna syntes inte igår
innan Fredrik skottade




Snöhögarna på gården är
högre än bilen




Skapliga högar som sagt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0