.



Fredagsmys


Idag är det äntligen fredag och Fredde blir hemma i 2 dagar. Jag har inte så överdrivet roligt här hemma på dagarna när det är skitväder ute, så att han blir hemma är gött. Var och handlade en massa olika gotta igår, så nu är vi uppbunkrade inför helgen.

Köpte också tacos, och upptäckte att det var en hel del att äta själva. Så nu blev det planerat att Sandra & Kristoffer ska komma och hjälpa till att äta :) Sen blir det väl bara till att umgås tänker jag. Trevligt trevligt !

Fram tills dess ska jag väl mest försöka städa upp lite här och sen lägga mig i ett bad. Har Aldrig badat så mycket som jag gör nu för tiden. Så jäkla skönt att ligga där i värmen när det känns tungt med magen. Sen så gör vattnet att man känner sig lättare, och det är inte en sak man känner ofta nu för tiden :)


Ska dessa två dela tak ikväll? :)
Från festen i Norrala hos Sandras päron.
Trevlig och skojj kväll. Hoppas på fler i sommar








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0