.


Ojoj.. Ajaj..



Magen har sjunkit rätt mycket
& nu kan det vara slutväxt för min del




Så himla drygt att jag fått bristningar mitt
på magen pga det gamla percing-hålet..





Igår under kvällen var jag bara hemma och kikade film med mig själv. Åt chips, vindruvor, godis och drack en massa hallonsoda. Härliga tider! Bäst att passa på nu när man ändå är tjock, för sen ska det bort :)

Har under kvällen igår och också morgonen idag fått lite känningar i mag-slutet. K
ommer som ett ilande i några sekunder, men inte alls ofta. Antar att den tränar lite inför den riktiga dealen. Men ändå.. blir lite orolig när Fredrik inte är hemma. Men det ska vara lugnt, för nu är han hemma om ca 24 timmar i alla fall.

Om ca halvtimmen ska jag upp till svärisar för lite nachotallrik. Nu hoppas jag att se flyttlass hos grannarna deras, eftersom de skulle vara ute igår egentligen. Men det skulle inte förvåna mig om de struntar i det med. Fy, vad jag ogillar människor som struntar i alla andra än dem själva.

Någon gång efter maten åker jag in till stan och spenderar kvällen hos mamma & tony. Blir väl film och götta där med kan jag tänka mig. De lär väl vara rätt avslagna efter kryssningen de varit på.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har också haft ont i nedre delen av magen nu i två dagar till och från. Det som känns skönt är att om den skulle komma nu så klarar ju den sig:)

2010-02-13 @ 21:32:20
URL: http://skruttisen.bloggplatsen.se
Postat av: angelica

Tjo!



Jag hade ont i nedre delen av magen två/tre nätter innan Lia ville titta ut. Kom med tio min mellan varje "ont" så att säga :P Hoppas den kommer snart :) Lycka till!

2010-02-17 @ 01:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0