.



Klipp Klipp


Idag vid 12.30 var jag inne i staden och klippte mig På Håret.
Jag vet inte riktigt vad det är med mig nu för tiden, för jag lyckas nästan Alltid komma för sent eller Prick. Innan har jag alltid haft problemet att vara för tidig och vara tvungen att vänta, men nu har det tydligen ändrats. Börjar fundera på om det är Fredrik som smittat av sig på mig. Lurt..


Frisören fick välja hur det skulle bli
och då blev det en hel-lugg igen

Och nu ser äntligen förlängningen
bättre ut när den blev inklippt



I alla fall så klippte jag mig, var på försäkringskassan och fick hjälp med papprena till föräldrapenningen. Räknade lite och det blir nog att jag tar heldagar mån-fre det första halvåret i alla fall. Sen får vi se om det går runt helt enkelt, annars var det tydligen bara att ändra.

Efter det tog jag en fika med Carro på furan. En varm choklad fick det bli. Fick snåla lite med fikat eftersom jag sen köpte en nasigoreng från kina när jag åkte hem. Så nu har jag tryckt i mig mer än halva & kikat på en film. Hans & Hennes blev det. Har sett den förr, men det var så länge sen så det tåldes att se igen. Kommit underfund med att svenska filmer antingen är jättedåliga eller jättebra. Denna film var på den bra sidan, och det är också den som jag har på samma skiva. Underbara Älskade heter den, och den Vet jag är en höjdare. Kanske blir den ikväll, eller någon amerikansk fjantfilm. Eller båda två helt enkelt. För bra tv-program verkar det inte finnas spår av ikväll som det ser ut.


En massa gottans har jag ikväll




Imorgon blir det käk hos svärisarna, som tycker lite synd om mig som är ensammen i helgen :) Sen åker jag antagligen in till stan och umgås, om de inte är Allt för slitna efter kryssningen dvs. Sen är det söndag och Freddepedde kommer hem igen. Då är det också Alla Hjärtans Dag, men det ska inte firas. Lite överdrivet kan jag tycka. Man kan köpa lite mys hem och kika film bara. Som vilken annan söndag som helst.




Kommentarer
Postat av: Carro

Du vart iaf jätte fin i håret. Det glömde jag visst säga :)

2010-02-12 @ 20:58:51
URL: http://carolineandersssons.blogg.se/
Postat av: sandra

Förstod att du skulle känna dig träffad faktiskt men det var inte dej jag syftade på utan Joel ;) haha!

Men som sagt, man måste våga ta risker för att komma någon vart i livet! Till slut så kan det ju visa sig att man gjorde helt rätt! :)

2010-02-13 @ 00:54:32
URL: http://sandraosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0