.


Kväll hos fader


Vid 6 kom farmor och hämtade upp mig och vi åkte in till stan. Köpte med oss en familjepizza som vi åt tillsammans hos pappa, och sen har vi suttit och snicksnackat om det mesta. Som vanligt när man inte träffas så ofta. Men det blir väl ändring på det i sommar kan jag tänka mig. Ja, det kommer att bli en bra sommar det här känner jag på mig. Det är roligt att längta, men det är svårt när snön nästan når upp till fönstren fortfarande.


Pappa hade gjort lite nya och roliga tavlor som jag passade på att fota lite.
Ni får ursäkta att jag inte kunde hålla kameran rakt, men man ser i alla fall.


En liten tavla på katten Pelle, med
skog och en måne




Några konstiga figurer + katt + fisk.
Mysiga färger på de nya tavlorna




Farmor fick blommor.
Minns inte vad de heter, men fina var de i alla fall




Idas rum



Roliga tapeter




Och nu är jag hemma igen och känner inte Alls för att gå och lägga mig. Dels för att jag inte är speciellt trött, och sen för att det är både tråkigt & lite läskigt också.. Åh, och ändå är det 2 nätter kvar efter den här också. Fy!

Imorgon ska jag vara inne i stan till 12.30, för då är det dags för klipp i håret. Får inte glömma presentkortet bara. Ska bli intressant att se hur det blir. Har ingen som helst synd på hur jag vill ha det heller för den delen. De får göra som de vill helt enkelt. Om det är någon som är sugen på en fika efter jag klippt mig, så säg till.

Efter ska jag nog unna mig en nasigoreng på kina som jag ska ta med mig hem och äta. Ut över det har jag inget annat inplanerat. Kanske fixa fram någon serie att börja kolla på nu när jag får tvn för mig själv. Får se.. Imorgon blir jag själv, men sen på lördag åker jag antagligen in till mamma och umgås/sover kvar. För nej, mer än 2 dagar kan jag inte vara själv utan att få spunk. Man börjar ju nästan att prata för sig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0