.


Avboka


Känns väldigt tråkigt att behöva avboka festen som jag planerat in i några veckor. Var meningen att vi skulle samlas en hög tjejer här hemma och ha en liten fest innan lillan kommer ut. Tyvärr så har jag känt mig väldigt trött och sliten på kvällarna den här veckan, så jag tror inte att det är så bra idé att ha en fest då.

Sen ligger det i att Fredrik är borta hela dagen idag & blir borta tills på söndag också. Vill verkligen ta det så lugnt som möjligt så att inget händer när han är borta. Det vore väl ändå det mest opassande som skulle kunna ske.

Men jag Lovar att ha något slags sammankomst här snart. Då kommer alla få träffa lillan & få lite mer utrymme efter att vi flyttat till större också :)





Idag fick jag vakna vid 8 då Fredde klev upp, och sen var det dags att skjutsa honom till samlingen på jobbet. De tokarna har planerat in en massa att göra, och jag kände ett stygn av avund faktiskt. Känns tråkigt att behöva åka hem och tråka en sån här fin dag när de ska hitta på en massa kul.

För min del vet jag inte vad jag ska hitta på under dagen. Skulle väl egentligen behöva åka in till stan och lämna in lappar och fixa med en massa tjatiga papper, men funderar på att ta det imorgon. Då har jag nämligen tid hos frisören.

Ikväll kommer i alla fall farmor och hämtar upp mig här och vi åker in till pappa. Lät väl som om vi skulle käka lite pizza tillsammans. Ska väl fira farmor också som fyllde år förra veckan. Men alla har legat och varit sjuka, så det har skjutits på tills nu.


Resten av helgen har jag inget planerat nu längre. Utan festen blev det inte så mycket att göra direkt. Känner på mig att den här helgen kommer att gå väldigt segt.. Jag har i alla fall laddat upp med en massa filmer så att jag har. Så om någon har tråkigt/vill vara nykter i helgen så hör av er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0