.


Vinterpromenad


Ja, här bor vi nu. Med risk för en snö-hög
i skallen när man går ut



Idag skulle det sitta fint att pimpla lite på sjön



Det här huset gillar jag starkt



Och detta är till salu för tillfället.
Slitet som tusan, annars hade det varit intressant



Framsidan



Här är baksidan på lägenheten.
Hon som bor här har Alltid alla persienner neddragna



Och på framsidan har vi lekpark. Perfekt!



Äppelträd på lilla gården



Snett på framsidan. Fick luras att stå och knäppa på
Lage & Susannes lägenhet. De bor i det gula på kanten,
och vi flyttar brevid, till det gröna



Nere på farmors gata fanns det mycket spår
efter rådjuren



Hennes äppelträd hade fått stryk av snön och
låg numera på backen



Bina har det kallt i sina hem




Det var skönt att få en liten prommis i alla fall.
Fast nu ska jag inte hålla på och gå något mer när alla åker.

Nu gäller det att ta det lugnt som tusan !
Mamma ringde nyss och frågade om jag kände något idag, i oro att
det ska hända när de är på kryssning. Haha, det vore väl hennes mardröm.

Nu ska jag äta en onyttig ugnspizza och kolla lite tv innan Fredde kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0