.


Åter igen..


Och åter igen sitter jag och kollar över listan till Ikea. Nyligen kommit på att det är så mycket enklare att spara en inköpslista om man loggar in sig på hemsidan. Då kommer allt med miniatyr-bild, pris & vart man kan hitta sakerna i varuhuset. Mycket bättre än att sitta och handskriva allt som jag gjort tidigare. Då finns det risk att man kanske inte hittar sakerna väl där, när man bara ser ett namn och inte kan minnas hur saken såg ut.

Men frågan är om det blir fult att inreda ett hem med bara Ikea-prylar?
Tycker ändå att jag har pysslat och grejjat så att allt ska se hemmatrevligt ut, och det är inte så att vi köper plastiga saker heller. Jag har så passa mycket "extra saker" nu, som kommer att piffa till det ändå tror jag. Det får helt enkelt duga i alla fall.

Taggad är jag i alla fall för att åka, som ni kanske har märkt? haha
Jag behöver dock en hjälpreda som kan assistera i att hitta allt och så. Är det någon som känner sig lockad att följa med? Bara att hojta till !



Ikväll sitter jag här igen. Blev snuskigt sugen på gotta så för att Fredde gick med på att åka och köpa så fick han spela ikväll. Jag luras lite att jag är missnöjd som en tok över det, men saken är den att det ändå inte finns något roligt på tv ikväll. Så jag låter honom tro att jag är snäll :)

Så just nu sitter jag och kollar på allt och ingenting medan jag knaprar på mina isbitar. Ja, det är väl tur att man har is som graviditets-last och inte något onyttigt. Kanske inte så bra för tänderna att sitta och knapra, men de får ta en smäll för laget helt enkelt.


Mmmm...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0