.


Fredag


I fredags åkte jag in till stan och hämtade Lina vid tåget i skaplig tid. Och tur var det eftersom förlängningen tog så jäkla lång tid att göra. Hur som helst så blev det fint tycker jag & värt besväret. Nu väntar jag bara på att klippa mig hos frisören nästa fredag då de får klippa av det en bit till, samt lägga i några slingor. Vad det blir för slingor vet jag inte ännu. Det tror jag att de får bestämma.


Håret genom badrums-spegeln.
Tjatigt med blixten, men man ser
skapligt ändå tycker jag





Ökan var sliten efter att ha halkat
3 gången på en och samma kväll :)




Efter förlängningen så käkade jag hos mamma. Pratade lite med Ökan och det bestämdes att vi skulle ses. Vi hamnade till slut hos familjen Roos hem och satt och tjattrade lite med hans mamma + vän. Senare mot kvällen skjutsade vi ner dem på krogen och for ut till Marma. Blev lite tv, sen somnade vi båda som stockar. Fredde kom väl hem runt 4 efter att ha spelat hos grannen.

Trevligt att få lite främmande sådär en kväll.


Kommentarer
Postat av: Ök

Du är så fin! :)

2010-02-08 @ 20:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0