.



Ikväll har jag som sagt bara legat i soffan. Vi har tittat på lyxfällan, Efterlyst och ett hundprogram. Jag älskar att få se hur de tränar och gör vovvarna lydiga. Alla som har hund borde hålla såna regler & ha samma relationer till dem. Så tycker jag i alla fall. Någon/några som är duktiga är kusin Tobias & hans Linda. Deras Deamon är jätteduktig och rolig som en hund ska vara.


Gå in på Lindas blogg för att se alla roliga prylar de hittar på
med "Simon" som vi kallar honom.


Deamons blogg




Just för tillfället är jag portad från tvn ett tag för att pojka vill spela Fifa. Det gjorde dock inte så mycket, för man är skapligt less efter att ha tittat på den halva dagen. Och febern har Äntligen släppt lite, så nu pallar jag en stund framför datorn.

Fredde sitter som den lille pöjk han är,
på golvet och är helt inne i spelet




INTE taggad inför morgondagen i alla fall.
Som jag skrev i bloggen tidigare idag så var jag hos barnmorskan vid halv 2. Hon såg att jag hade väldigt dåligt blodvärde, och mer var det väl inte med det. Men vid 5 ringde hon igen och tyckte att jag skulle komma upp på labb och ta riktiga blodprover. Neeeej.. ! Bland det värsta jag vet att göra, men det är nödvändigt. Bara att bita ihop och tänka på att det är för lillans skull man gör det. Fredrik kan inte ta ledigt så det blir mamma som kommer och hämtar mig 9 imorgon och vi åker in. Det är ändå bra att ha henne med så hon kan visa hur jag ska andas. Annars kan det lätt bli så att jag håller andan & blir halvt blå innan det är klart.


Tog nyss fram kameran för att kolla lite bilder. Knäppte då en bild på mig själv, och fick en chock. VEM är detta? Helt blek, med knallröda ögon. Fy tusan! Får hoppas på att det slutar rinna ur allt i ansiktet snart. Jag vill gärna se normal ut till helgen, tack..


Får man se ut så här?
Efter att ha torkat snoken i flera timmar blir
det jobbigt, och då åker en pappersbit dit istället



Kommentarer
Postat av: Farmor

Men nu är det eländigt!! Bra att du får en koll. Otur med vädret, hoppas att det har gått bra och att ni inte körde i diket. Jag måste också ut snart...SLUTA SNÖ!!!

2010-02-04 @ 10:27:14
Postat av: Linda & Deamon

Åhhh, KAMPHUNDEN Simon fick ett helt eget inlägg (nästan i alla fall) Coolt!



Snyggt håret blev med förlängningen!



Tråkigt att jag jobbade sist när du skicka sms om fika, men det kanske hinns med att ses en sväng innan den lilla ska ut? Ni hade datum i slutet av mars va?

2010-02-13 @ 23:38:33
URL: http://deamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0