.


Klant


Klant.. Måste vara mitt mellannamn.
Satt vid datorn och hade bara tråkigt hela dagen igår, och runt en halv 4 så fick jag ett samtal om föräldragruppen. Jag hade skrivit fel dag i almenackan, så vi missade det.. Om jag ändå hade dubbelkollat lite tidigare då. Suck! Fast det är egentligen inte hela världen, och sen är det ändå 1 gång kvar + besök i Hudik.

Så idag får Fredde ledigt från och med 3 någon gång, eftersom vi redan har skickat in till försäkringskassan. Det är ju onödigt för honom att jobba om han ändå inte får full lön. Så då hade vi tänkt städa klart lite här hemma, sopa in en massa prylar i bilen och köra det till loppis. Orkar inte hålla på att flänga runt med skiten överallt, så nu hamnar allt på samma ställe. Har vi tur så kanske man får en liten slant för sakerna också. Kan behövas eftersom jag kommer på mer och mer saker som jag vill ha från IKEA när det är dags för det.


Som tex serien "FREDEN"
Det här tvättunderstället & spegelskåpet
skulle vara väldigt snyggt att ha. Jag gillar
mörska saker, framförallt i badrum






Efter ska vi få käk i stan, och sen blir det lite handla.
Väl hemma så Vet jag redan vad som kommer hända . Fredrik har fått fram en massa nya spel till Wii, så dem kommer vi väl testa på. Det är riktiga tävlingsspel, så det ska bli intressant att se hur länge jag klarar innan humöret tryter. Brukar kunna hålla mig ett par ggr, sen flyger oftast dosan ner i soffan med en jäkla smäll. Dålig förlorare? Hmm..




Till Lillemor (farmor) som fyller år idag



Kommentarer
Postat av: Jennie

Funderade faktiskt lite igår när jag läste din blogg och du skrivit att ni skulle på föräldragrupp idag. Har ni bara en gång kvar? Vi har ett den 8 feb sen ett till den 19 feb.

2010-02-02 @ 15:47:27
URL: http://skruttisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0