.



Nenne & Mollan


Idag har halva dagen spenderats på sjukhus. Först skulle min rygg röntkas och sen skulle Mollan på BVC för att vägas efter viktnedgången sist (magsjukan). Inte en favorit. Men sen fick jag i alla fall dela en sallad med mamma så det var ju gött. Favorit-Nenne var också med och hamnade tillsammans på bild.

Just nu gör väl vi ingenting speciellt. Jag vill åka på Majas igen, men har ingen som kan ha Mollis under tiden. Inte barnvänligt ställe om man säger så. Trångt, tusen saker och en trappa. Och imorgon kunde inte Nathalie istället :/ Jag vill förövrigt åka till Valbo och gå på mellandagsrea. Men ingen annan tycks vara sugen så.. Vettefan om jag åker själv imorgon om mamma vill ta fisungen. Skulle vilja hitta en objektiv till bra pris på Media Merkt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0