.



Bajshuset?


Efter att det har mystiskt klickat när vi spolat så blev det dagen innan jul tvärstopp i avloppet. Paniken kom över mig och jag kände en liten smula illamående.. Ska man sitta och äta julmat i bajshuset på julen? Näe, livet såg mörkt ut. Men för en gångs skull så bröt jag inte ihop totalt och efter några timmar hade Fredrik fixat en slambil som kom och sög bort stoppet. Eller stoppen rättare sagt. Skulle vara roligt att veta när det gjordes sist här. Panik nr2 kom när jag kom in och kände lukten efter att allt var klart.. Men det fixade sig också efter ytterligare ett par timmar, och julen vad räddad. Tack för den!





Medan bajsbilen var här så fixade jag på bron.
Med enris som pappa varit ut i skogen och hämtat,
två gamla lyktor och två fejkjulstjärnor blev den
här fin på räcket senare. Nu hänger det även ljus-slingor i.








Kommentarer
Postat av: Farmor

Leve Sita, säjer jag!!

2010-12-27 @ 23:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0