..



Sjukhusbesök


Och idag blev det ännu en sväng till sjukhuset. Efter att svärmor fått spikar inplanerade i foten så var det nu dags att ta ut dem. Därav ett till sjukhusbesök. Var på gränsen till att vi inte åkte pga snöovädret ute, men vi klarade oss rätt bra och allt gick smidigt. Men man slutar aldrig förundras över alla idioter som absolut SKA om och struntar i att bilarna bakom nästan åker av vägen. Man blir så less!

Snart ska Fredrik ut och skotta. Vad jag och Mollan ska hitta på, det vet jag inte riktigt ännu. Senare så tror jag i alla fall att pappa kommer upp och vi ska fixa till något fint på bron. Det börjar nästan bli pinsamt eftersom vi inte ha några fina belysningar såhär i jul. Vi får väl se om vädret lättar upp lite så man ser vad som händer där ute. Imorgon är det i alla fall jobb igen. Mån-tor blir det 7,5 h/dag. Mer än vad jag borde jobba, men det passar bra eftersom jag var hemma så mycket förra veckan.


Farmor & Mollie



Det är roligt att åka rullstol





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0