.



Igång


Känns som om jag kommit igång lite med bloggen igen efter ett uppehåll av jobb, jobb och jobb. Har inte orkat någonting alls, men nu när saker och ting lugnat ner sig så får man tillbaka livsgnistan. Allt kändes tråkigt där ett tag. Men nu är det bara 7 dagar kvar till jul, och de dagarna ska njutas till fullo.

Idag åkte jag,  Mollie & morfar Mats in till stan. Gick på BVC med Mollie för att väga och mäta. Inte helt oväntat så hade lillan gått ner i vikt efter kräksjukan, men allt annat såg i alla fall bra ut. Efter det besöker fot vi ut till Coop där det som vanligt finns miljarder saker att titta på. Lyckades komma hem med allt som jag inte skulle från början och självklart utan det hade hade behövt. Efter en sväng på loppis åkte vi hem och här hade det varit lugnt fram tills nu när det plötsligt blev tre middagsgäster. Fredriks far, mamma och Tony kommer hit och äter lite kyckling & sen kikar vi på Småstadsliv firar jul, Underbart :)


Fint arrangemang jag hittade på Coop. 149 :-





Skålen köpt på loppis, hyacinterna 3 för 35:- på Kvantum,
och resten fanns hemma. Står nu på vardagsrumsbordet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0