.



Sjuk.. igeeen..


För några dagar sen så fick vi det jobbigt med Mollie när hon inte kunde andas pga snorig näsa. Och inte helt oväntat smittade hon av sig på mamma :/ Så igår och idag blev jag tvungen att vara hemma. Så jäkla tjatigt eftersom jag gått ner på halvtid och vill verkligen jobba de tider jag får. Men aja, är man sjuk så är man.


Det är jag & Björne som
ligger däckade idag





Ni kanske undrar vad jag gör uppe vid den här tiden då? Jo för att min käre sambo glömde att ha ut soptunnan imorse så att jag fick kliva upp och göra det. Men jag grinar inte nu för det var rätt uppiggande att gå ut en sväng. I alla fall idag när det ser ut att bli ett fint väder. Och inte var det jättekallt heller. Perfekt vinterdag med andra ord. Synd att jag 9inte orkar gå ut då :/ Blir jag och tvn idag igen.


Så fint när solen går upp bakom bergen




I veckan blir det inte mycket mer än jobb. Fast på fredag är jag ledig och då ska Fredrik också ta ut en dag. Vi hade nämligen tänkt fixa till badrummet då. Hoppas det komme att bli fint och passa nu då! :) Annars är det barnvakt och pepparkaksbak som står på schemat.

Näe, nu ska jag luta mig tillbaka i soffan igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0