.



Me love skärmväggar !


Och verkligen den här som jag hittade på Ellos av alla ställen. Betydligt billigare än på alla andra sidor jag letat på. Hade först tänkt fixa upp lite tyg, men efter att ha sett denna så tänker jag nu om. Kan till och med tänkas att det får bli något annat som ryker denna månad :)



1500 :- från Ellos





Idag har jag härjat runt hela dagem känns det som. När Mollie ätit & vi klätt på oss så var det raka vägen upp till huset. Hade en så otrolig tur att lillan somnade gott i vagnen, så jag hann skura ur precis allt i hela köket. Och alla som gjort det förr vet kanske hur mycket det är när man väl sätter igång.. Pust ! I alla fall blev jag klar, och lagomt till Fredrik kom hem från jobbet hade jag flyttat över nästan allt från köket dit. Så nu har vi en tallrik, ett glas & ett set bestick var tills själva flytten äger rum. Lite kvar hemma, men det tänkte jag skyffla över imorgon. Fredrik är fortfarande kvar där uppe. När vi gick hem så var han i full gång med att måla tak. Undrar vad han hunnit med sedan dess? Var ändå 4 timmar sedan nu. Spännande :)


Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer här. Det är många som vill komma ut och titta, men jag vet inte alls vad som är bestämt. Äh, jag kör på så får alla komma som dom vill. Brukar bli enklast så :) Så om jag ska orka imorgon så är det nog dags att gå till sängs. Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0