.




Närmaste dagarna


Jag skulle gissa på att det inte blir så mycket aktivitet här på bloggen de näsrmaste dagarna. Eftersom vi fick nycklarna till huset igår så är vi mest där hela tiden. När Fredrik kommer hem så äter vi, och sen är det direkt upp för att fixa. Måste sätta på ett kål här om vi ska hinna rusta klart innan nästa ska in här i lägenheten.

Igår ställde jag om utemöblerna som vi fick med på köpet. De är helt dugliga enligt min mening. Tog ner gardiner & monterade bort saker som satt i väggarna. Fredrik drog bort taklister & spacklade igen lite hål. Idag ska jag & Mollis upp & göra rent i alla skåp, och senare ska vi flytta över allt till köket. Fredrik ska börja måla Mollies rum.


Det är väl det som händer idag.
Ska försöka uppdatera så att ni kan följa lite hur det går :)




Altanen så länge





Kommentarer
Postat av: fARMOR

2010-08-19 @ 21:27:57
Postat av: Farmor

Katter på datorn....



Sjöutsikt hmmmmm!!!! :=)

2010-08-19 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0