.



Snabbfika & Intervju..



Fan, jag tycker inte att jag gör annat än att hålla koll på den där jäkla platsbanken på arbetsförmedlingens sida. Söker allt som går, men det verkar inte hända någonting alls.

Igår gjorde jag ett riktigt ryck och ringde typ alla i hela stan här. Fick väl kanske lite napp, men inte var det mycket till action. Jaja, får väl se hur det blir.. Känns som att jag börjar bli riktigt less på att gå hemma nu. Och inte ha en ordentlig föräldrapenning är bara värdelöst. Nej nu jävlar rätt ut sagt, SKA jag ha något !


Idag har vi varit inne i stan en sväng. Tog en snabbfika med Sandra innan jag gick på intervju. Vart säger jag inte ännu :) Får höra nästa vecka hur det gick med det. Sandra var snäll att ha Mollis i en stund medan. Hann gå på banken en sväng men sen bar det av hemåt eftersom M hade blivit supertrött. Nu sitter jag mest och väntar på att Fredrik ska sluta, för då ska vi åka och handla. Känner inte för det imorgon..

Just det ! Imorgon ja.. Då åker vi in på möte hos Länsförsäkringar & får samtidigt nycklarna till huset. Jippi ! Äntligen. Lyckades sulla bort bilderna på insidan, och vi har bara varit där ett fåtal gånger. Vet ju inte riktigt hur det ser ut, haha. Det är ett mirakel att jag lyckats hålla mig så pass länge utan att bryta ihop av nyfikenhet. Men nu känns det ända ut i fingertopparna :)



Det här var det bästa man kunde
se utifrån fönstret när vi var och snokade :)

Här ser vi "matdelen". Det ska vi skärma av
så att det blir som ett eget litet rum. Innanför
dörren är nämligen köket






Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja du, det där blir bra det....



Gungstolen står i uthuset, hör av dig.

2010-08-18 @ 15:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0