.



Tredje gången gillt



Det är så mycket som vill inköpas nu.. Så for en sak är klar så är det något nytt. Har aldrig önskat mig en vinstlott mer än i denna stund :) Men men, " den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge " .. eller hur var det? Skönast av allt vore att slippa vänta alls :)



Har lite beslutsångest..
Vilka badrumsmöbler tycker ni är snyggast?

Hjälp mig bestämma.








Håller i alla fall på och säljer bort lite prylar som legat i källaren. Innan så var det spara spara spara.. men nu kör jag på att sälja allt som jag inte ens haft en tanke på under ett år. Varför ska man ha kvar de prylarna egentligen? Om det nu skulle fattas en sak i framtiden så får man väl bita i äpplet & köpa en ny. För mig går det lätt att kasta/sälja prylar. Svårare för Fredrik. Han vill inte gärna slita sig från sina småsaker. Kommer fylla det där stackars garaget på en gång.

Idag ska jag & Mollis mysa hemma tills 4-5- Då kommer mamma & hämtar oss i Marma. Åker ut till Stugsund för att kolla på grabbarnas match, och sen far jag och mamma till tutbingon på Hällåsen. Sist vi var så vann hon 2500 & sista gången vann hon 500. Så tredje gången gillt tar hon storpotten var det tänkt.
Och självklart ska jag med och dela då? :)
Haha




Kommentarer
Postat av: bati

svart!!!!!!! :)

2010-08-16 @ 12:27:03
Postat av: Matta

den första bilden!! svart alltså :)

2010-08-16 @ 14:25:36
Postat av: hanna och emil

den svarta! gillade inte formen på spegeln på det bruna. dock syns ALLT damm så mycket bättre på svart

2010-08-16 @ 15:49:42
Postat av: GraphicCheese

Det översta, do it!

2010-08-16 @ 22:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0