.



Något så fult...

Ja, tänk att något så fult kan vara så gott.


Ikväll var Fredrik ute i en timme, och lyckades få upp en skaplig gös. En som räcker till en måltid för 2 i alla fall. Förstår bara inte varför de är så jäkla fula!

Dagen har spenderas med att göra tråkiga saker mest.. Städa, stuva saker m.m.. Sålde sofforna idag också. 1700 släppte vi dem för så man blev av med dem snabbt. Så nu kikar jag runt efter en snygg schäslong som ska passa till den nya soffan. Men med tanke på priserna jag ser, så slutar det antagligen med en Ikea.

Nu ska vi slå oss ned i soffan och se Grown Ups.
 Såg att det var många bra skådespelade, så den hoppas jag på.








Linda Ohlsson..

Varför kan man inte kommentera på din blogg?
Jag svarar på din fråga här istället då.


* Man går in på kategorin Bild -> Justeringar -> Skugga/Högdager
Sen är det bara att ändra som man vill

:)



Kommentarer
Postat av: Linda

haha vad ställd jag blev nu när jag höll på och läsa också dyker mitt namn upp! haha!



Det ska gå och kommentera nu i alla fall? =)



Taack! Nu ska jag grejsa i Ps när jag kommer hem!

Förresten, vi vill ju komma ut och hälsa på någon dag! Får semester v 34 så hoppas någon av dom dagarna passar!

2010-08-16 @ 21:10:11
URL: http://my.opera.com/levande

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0