.




Käreste Loppis



Idag var la familia in på Mias och lämnade ca 15 par skor som jag fyndat genom åren här. Varje gång jag ser dem så blir jag lite kär, men lyckas aldrig använda dem i alla fall. Orkade inte hålla på med Tradera heller, så jag lämnade in dem hos henne istället. Skulle minst ta 3 månader innan de kommer upp i hyllorna ens, SÅ mycket hade de att göra.



Dagens fynd :







Just nu är vi hemma och bara pysslar medan lillan sover. Om ett tag åker vi in till stan där det bjuds på tacos innan travet börjar. Just nu skulle det sitta fint med några tusenlappar, så vi håller tummarna :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Veckans blogg hos mig, inte fy skam! ;)

2010-08-07 @ 17:22:27
URL: http://kissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0