.



Fönsterskåp



Nu har inte internet fungerat på ett tag,
och därför har det inte kommit upp något här heller.. Tråkigt! Men nuså !


För ett par dagar sedan så blev jag klar med det här skåpet i alla fall. Men lite hjälp at Fredrik också måste jag erkänna :) Det blev fint i alla fall tycker jag. Sparade fönstret precis som det var, utan att ta bort det slitna, eller måla kanterna. I det ska jag ha lite finare kaffekoppar och kanske några andra prydnader. Hoppas vi får plats med det i nya köket nu bara.


Förrutom skåpet så har jag också målat Mollies pall som hon fick på namngivningen, och även verktygslådan jag fick av pappa. Mollis pall blev vit (oväntat?), medan lådan blev blå inne i & svart utanpå. Båda blev fina tycker jag. Verktygslådan får agera pyssellåda tills jag samlat på mig egna fina verktyg :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0