Onsdag onsdag



Onsdag, var förr en rätt rolig dag.
Nu kan jag inte på stå att det är mer än en dag mitt i veckan. Så klart, det finns väl fester, men ingen jag har lust att vara på. Saknar inte krogen, inte att vara full & Absolut inte dagarna efter. Men att träffa folk är något som saknas. Synd att allt är så snurrat med sprit, och i stort sätt det enda sättet att umgås i den här staden. Och värre lär det väl bli sen när man har en kid också, då finns det inte ens tid. Man får väl hoppas att inte folk glömmer bort en här.

Så ja, idag är det onsdag och jag gör det vanliga. Antikdeckarna-Förlossningskliniken-Vänner-Ghost Wisperer. Efter alla program börjar jag göra mig lite i ordning för att se ut som en människa. Matlagning (idag blir det spagetti & köttfärssås), äta och sen tillbaka till tvn i stort sätt. Jag vill ha ett jobb.. Eller i alla fall något intresse. Funderar på att köpa mig lite färger och börja måla. Inte direkt duktig, men det är roligt i alla fall. Synd att det är så dyrt bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0