Lekpark



Så idag vaknade jag hos mamma, där jag hade gett stora förklaringar kvällen innan att jag ABSOLUT inte ville vakna mer än en timme innan vi skulle ner på stan. Hon väckte mig halv 10, vi åkte ner 11, sen fick vi vänta. Jag blev inte jätteglad. Kan bero på att jag väntade med att äta frukost, men fick aldrig någon eftersom planerna förändrades. Men tillsist kom Anneth & Linda + Oliwer och jag fick min sallad.

Efter fikat gick vi över en snabbis på Kapphal och jag passade på att köpa mig tre par nya trosor. Nu för tiden måste allt vara en storlek större, och så fick det bli även denna gång. Men trosor kan man aldrig ha för lite av i alla fall, plus att jag tog 3 betala för 2. Efter for vi hem och jag bara väntade medan mamma åke och hämtade pojkar på dagis. När de kom hem fick vi pannkaka, och sen drog vi oss ut till lekparken vid Ringvägen. Kan vara roligt att åka till någon annan lekpark istället för den gamla vanliga vi är på.





























Efter lekparken for vi hem och köpte lite glass. Åt den, och nu är det fotboll som gäller för den maliga delen av populationen här i lägenheten. Jag sitter och glor på allt och ingenting istället. Kom nyss på att jag köpt en alkoholfri bärs till mig själv, som jag nu ska slurpa i mig saaakta saaakta. Mums!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0