Fredagsmys med bästa



Igår blev det fredagsmys med de bästa jag vet. Stockholmsbruttorna kom hem, och med dem ut följde också Sara och Sandra. (Johan och Fredrik var också med såklart). Hur som helst så hade vi det jättemysigt med tacos, Idol och en massa snack. Riktigt roligt att få prata lite minnen och skratta tills tårarna kommer. Synd att det inte görs lite oftare, men det är inte så lätt att få det att fungera för alla alltid.

Idag ska tjejerna festa, hos Sara lät det som. De tyckte väl att jag också skulle kika in, men jag vet inte riktigt ännu. Känns som att igår kanske räckte. Orkar inte med lika mycket som förr, så vi får se hur det blir med den saken. I alla fall så är det lördag, och det måste väl ändå vara den bästa dagen på veckan. Ligga och slappa med något gott i handen. Fast om det ska vara roligt så måste darlingen också vara hemma, för annars känns det som vilken vanlig vardag som helst för min del.

Tänkte också passa på att tipsa om fader min, som skaffat sig en egen blogg. Där skrivet han rätt roliga rader, och lägger också ut några tavlor. Bloggen är ny och det har inte hunnit komma ut så många än, men två finns än så länge i alla fall.

Jag vet av erfarenhet att det är många som har frågat mig om han vill göra tavlor åt dem, och undrat hur mycket det skulle gå på i kostnad m.m. Så nu finns chansen (äntligen, efter allt tjat från min sida) att se och fråga honom själv.

http://lunkis.bloggsida.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0