En massa ångestgöra

 




Ja, det finns väl en massa jobb egentligen, men dock inget som jag har erfarenhet till. Sen ska det väl passa lite med situationen nu också, så det är ju inte jättelätt just nu. Jobbade som sagt i 8 dagar nu senast, och det behövdes verkligen.

Har idag hållt på och fixa med alla tusen olika saker som kan kallas : ÅNGEST. Så idag har jag suttit i många timmar och fixat/sitta i telefon och planera lite för framtiden. Det känns som om jag vill ha det gjort nu innan "The thing" kommer. Att ha alla jobbiga saker klara tills dess skulle vara underbart. När väl han/hon kommer så finns det så mycket annat att tänka på. Så denna vecka och nästa kommer jag nog spendera på olika träffar och möten för att klara upp. Ja, skänk mig en vinstlott, det skulle sitta fint.

Igårkväll åkte vi in till stan efter att ha ätit hos Fredriks föräldrar. Åkte då till pappa för att hälsa på ett tag, och drog sedan vidare till mamma och Tony. Kollade den nya "serien/filmen" på 4an. Kommisarien och havet eller vad det nu hette. Ingen höjdare, men det fungerar väl om man inte har något annat för sig en söndagskväll. Komiskt bara att de även dubbade de svenska skådespelarna.

Stannade kvar över natten i denna trånga extrasäng. Jag försökte ligga still hela natten, men jag tror att det inte fungerade så bra eftersom Fredrik väckte mig ett par gånger. Väckte även mig sjäv med en sekunds monstersnarkning. Förstod inte riktigt vad som hände där. Hade också svårt att somna, då lillen här inne tydligen har fått för sig att börja kännas av. Igårkväll var det nog kullerbytt-tävling och det kändes lite konstigt. Tror inte att jag kännt någon spark ännu, men ibland är det så man funderar. Men det kan vara olika hur man känner, men innan vecka 20 ska det nog ha hänt. 

Idag har jag som sagt grejjat en jäkla massa saker. Arbetsförmedlingen och annat. Just nu sitter jag hos mamma och vänta på att det ska bli käk. Ungskorv och mos, gött mos. Senare kommer Fredrik och äter han också & efter det blir det väl en sväng till lekparken med grabbarna. Ska försöka få F att härja av sig lite, så också han somnar i tid om kvällarna. 

Ja, det var min dag det. 


 


Kommentarer
Postat av: Farmor

Ångestgöra...vilket bra ord.

Du hade ringt såg jag rätt sent. Tyvärr är jag helt uppbokad med Hoppet och lite annat i några dagar nu. Baka bullar i slutet av veckan hoppas jag.

2009-09-14 @ 23:27:16
Postat av: Skiipy

trevlig blogg

2009-09-15 @ 02:26:38
URL: http://skiiiipy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0