Bowling



Igår bestämde vi oss för att åka in till stan och göra någonting roligt tillsammans. Jag, matta + pojkar. Bowling föll valet på och vi var inne i stan till 12 idag. Var väldigt trött på morgonen, trots att vi somnat i skaplig tid dagen innan. Men in kom vi i alla fall. Jag hade väntat mig att suga totalt på spelet, men jag ägde tydligen. Vann till och med : ) Bryr mig inte så speciellt att vinna över andra, men att vinna över Fredrik känns bra. I alla fall med tanke på att jag spöade honom två gånger i rad på biljard igår. Möhöö

Grym ställning

Freddepedde


Johan laddar

Observera Mattas "stor"lek (34)


Snygglo #1


Snygglo #2


Efter bowlingen åkte vi på donken och tröck i oss lite. Skildes sen från de andra två men fick med oss två andra till Marma. Ted & Liam ersatte platserna ut. I Marma gick vi upp till Fredriks föräldrar där de fick leka i lekparken och åka lite fyrhjuling. Gick senare ner till oss och åt mat, sen kom mamma och hämta de små. I bra tid också, för vid det laget hade lugnet gått upp i en virvelvind efter åkningen och det var fullt fart med bus.

Kul att tvätta bil & åka fyrhjuling


Har vilat sedan dess, och nyss kom Matta. Senare kommer även Johann och vi ska väl bara sitta här och ta det lugnt. De ska jag väl dricka lite öl också om jag inte förstått fel. Skönt med en lugn kväll tycker jag. Gå och lägga sig i tid och bara jäsa. Och imorgon skulle det bli fint väder också, och i så fall blir det troligen lite fiske. Lät som att pappa skulle komma ut och hälsa på också, men utöver det händer det nog ingenting. Bara jäs i solen, om inte den har andra planer för sig. Hatbrev till väderkanalen i så fall. Ska väl också oroa mig lite för ultraljud som är på måndag. Fredrik tar ledigt efter lunch och då far vi upp till Hudik. Jag är nervös..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0