Tråkigt



PERSONLIGHET - JAG ÄR:


Smart: Medium
Långsam: Ibland
Stressad: Mer nervös
Tålmodig: Lång stubin
Djup: Kan stämma
Öppen: Beror på vad
Ärlig: ALLTID
Positiv: Oftast
Rolig: Inte trist i alla fall
Ansvarsfull: Lär bli mer

VÄNSKAP - JAG HAR:

Svikit en kompis: En gång
Förlorat en bästa vän: Icke
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit med en killkompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Ja
Slagit en kompis: Ja
En kompis som vet allt: Nej
Berättat hemligheter: Nej

KÄRLEK - JAG HAR:

Blivit sårad: En gång
Haft stadigt förhållande: Har ett
Krossat någons hjärta: Tyvärr
Gett någon ditt hjärta: Ja
"Playat": ?
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon och ljugit om det: Nej
Varit otrogen: Tyvärr


ÖVRIGT - JAG HAR:

Sytt: Ja
Opererat mig: Nej
Cyklat omkull: Många ggr
Sjungit i duschen: Varje gång
Hoppat bungyjump: Nej, men vill
Fobi för något: Många fobier
Sett någon dö: Mormor
Varit på begravning: 2 stycken
Sagt att jag hatar någon: Ja

LIVET:
Svart eller vitt: Svart
Rött eller blått: Blått
Skriva eller tala: Skriva
Vatten eller cola: Vatten
Nagelbitare: Nej
Mobil eller mp3: Mobil
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: Lösgodis
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Film/serie
Festa eller softa: Softa
Sommar eller vinter: Verkligen sommar
Fredag eller lördag: Fredag
Ljus eller lampa: Ljus
Övervikt eller undernärd: XL
Kärlek eller vänskap: Båda
Bio eller hemmakväll: Hemmakväll

HAR DU:
Snattat mer än 3 ggr: 13 & cool
Tagit pengar av dina föräldrar: Ja
Gjort illa dig själv med flit för att få ha snygga plåster: Va?
Mobbat någon: Tror jag inte
Kollat på porrfilm: Ja
Tyckt att en lärare är het: Musikläraren i 5an
Tagit nakenbilder: Nej
Kysst någon: Ja
Skänkt pengar till behövande, hur mkt: Vet inte riktigt
Hjälpt någon som har druckit: Ja
Koss hörlurar: ?

BRUKAR DU:
Skolka: Brukade hända
Kolla på sexprogram, vilka: Fråga Olle
Spana in dom av ditt eget kön: Klart man gör
Lyssna på samma låt 36645 ggr: Ja
Bli röd som en tomat när du blir generad: Hänt ibland
Ljuga varje dag: Icke
Sminka dig mycket: Knappt alls
Spela extra hög musik för att störa andra: Nej
Bli kåt av massage: Dregglar lite extra bara
Lyssna på hiphop: Hiphop Sara & Hiphop Alex

VÄLJ:
Dator eller tv: Tv
Kompisar eller flick/pojkvän: Båda
Falukorv eller grillkorv: Tillmans falu
En kompis som är rolig men dum eller en som är snäll men tråkig: Rolig & dum
Sexnoveller eller porrfilmer: Film

HUR:
Bra är du i skolan på en skala 1-10: Var kanske en 6-7
Flirtar du: Inte längre
Många ggr har du färgat håret: X antal ggr sedan 5e klass
Dricker du te (mjölk, socker): Nej
Länge sover du på natten: För många timmar nu

VEM:
Köper dina underkläder: Jag
Stör du dig mest på: Reinfeldt
Tog på dig sist: Freddeboy
Tyckte du synd om senast: Mamma
Fick du en kram av senast: Fredrik


Kommentarer
Postat av: Hiphop Sara

Slagit någon? ;) hehe

2009-10-08 @ 18:49:54
Postat av: sofia

lååångt test :P

2009-10-08 @ 19:48:01
URL: http://tjenaresofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0