Sjukling



Igår var både jag och Fredde rätt slitna, och sov mellan 6-8 först, sen la vi oss på riktigt vid 10 senare. Helt slut som människor. När vi la oss blev jag genast Mycket sämre för min del och det tog en enorm tid att somna riktigt. Sen har jag fått reda på att jag pratat i sömnen nästan hela natten. Feberyra brukar det också kallas.

Idag är det verkligen inte okej, lagomt till helgen såklart. Sjuk kan jag väl ändå vara på veckan.. Så min dag kommer att spenderas i soffan med en snörvlande näsa. Fredrik ska med en vän till Gävle efter jobbet och kommer inte hem förrän ikväll så det vetta faun vad det ska ätas senare. Orkar verkligen inte laga mat åt mig själv i alla fall.


Nya tossar till lillen



Kommentarer
Postat av: Farmor

Oj stackars....det blir nog bullar i alla fall på lördag em/kväll.

2009-10-02 @ 13:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0