Måla måla


Sara kom ut vid halv 12 och vi fick för oss att börja min idé att göra om lite i pannrummet. Började efter någon timme, och lyckades stanna där nere nästan hela dagen. Fick skura, mäta och sträcka på sig oändligt, men det var det värt. Det blev väldigt mycket bättre där nere i alla fall, trots att vi fick grovmåla eftersom vi inte hade några mindre penslar. Men det var en bra sysselsättning på en vanlig tisdag.

Och just det, spank you Säris!


Sara är redo för skrubbning

Jag kämpar med pensel

Och vi lyckades få fram ett träd

Den andra väggen var jobbigare att göra



Kommentarer
Postat av: sara

Fan va snyggt det vart med det röda!! Men jag tycker dock att du ska måla rött på röret med :D Var ganska yr av alla ångorna när jag åkte hem ;)

2009-10-06 @ 22:51:11
Postat av: Victoria

Vad fint det blev :) jag tänkte bara tipsa om en sida där man kan se hur barnet växer i magen, har sett det på andra mammabloggar :) http://babystrology.com/baby-tools/baby-tickers/

2009-10-07 @ 04:08:57
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: pappa

jätteläckert träd alex. skulle passa på en tavla också,kanske snor idén.hi

2009-10-07 @ 08:02:01
URL: http://lunkis.bloggsida.se
Postat av: Alex

Tack för tipset Victoria, det fixade jag på en gång :)

2009-10-07 @ 13:30:50
Postat av: Farmor igen

Avundsjuk! Tänkte också måla i källaren. Det får väl bli nästa sommar....

Har du hämtat bullarna? Annars äter vi upp dom och du får en större påse nästa gång.

2009-10-07 @ 13:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0