.

Pussar vid vattenfallet i
Kolåsen en sommardag


 

Ikväll är det inte alls lika bra på tvn som igår. Just nu sitter jag istället och lär mig lite mer om Photoshop och lite annat för att fördriva tiden. Kanske börjar någon bra serie på tvn vid 22. "Christine" har jag för mig. Det programmet gillar jag starkt.


Tills dess ska jag hänga lite (läs: Mycket) tvätt. Väldigt tråkigt att inte ha en torktumlare. Men det är väl vi som får skylla oss själva som sparar med att tvätta tills det verkligen inte finns ett enda klädesplagg rent. Så just för tillfället sitter jag i Fredriks otroligt fula morgonrock. Och ja, den måste vara den fulaste jag sett. Nu ska vi se.. 9 olika färger har den. Haha !

 

 


Kommentarer
Postat av: farsan

Ni är för söta ni, fint foto.

har du gjort nått i fotoshoop med den ?

2009-10-28 @ 12:09:19
Postat av: Alex

Haha, ja :)



Japp, jag ändrade den rätt rejält faktiskt.

2009-10-28 @ 13:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0