.


Photoshop

Ja, nu har jag lyckats få Photoshop här hemma, men jag skulle ha behövt en privat lektion för att förstå. Det var som sagt några år sen jag höll på med detta, och det skulle vara bra med lite uppdatering. Om det är någon som tycker sig kunna lite, så säg gärna till :)

Idag är det fredag, men ingenting speciellt planerat. Vi har väl ingenting planerat imorgon heller för den delen, och det är väldigt skönt. Men om jag känner Fredrik rätt så ska han väl i väg på något en av dagarna i alla fall. Fast det gör inget för då har jag tid att kolla på mina nya filmer. Min filmsmak stämmer inte riktigt med hans.

På söndag åker vi i alla fall till Valbo för att handla lite. Pappa följer med mig som sällskap, eftersom de andra två bara vill gå och kolla på tråkiga saker, medan jag vill kolla lite klappar och annat. Tänkte också försöka hitta mig en fin klänning som jag kan ha på Halloween. Får se vad det blir. De hade mycket nytt och fint på Gina såg jag.

Just nu ska jag lägga mig på soffan i en timme innan det är dags för matlagning. Helt slut efter att inte kunnat sova nästan på hela natten. Låg vaken till 04.00, gick på toa, och låg säkert vaken i ytterligare en halvtimme innan jag somnade och sov ostadigt. Inte alls kul när det blir sådär. Trött hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Milla

Om jag får Photoshop av dej får du en privatlektion av mej. (Jag är ett ps-proffs :P)//Ida

2009-10-23 @ 21:24:52
URL: http://pusspipan.bloggsida.se
Postat av: sandra

Tjaa bruden! Såg att du skulle till Gävle imorgon, kanske träffas på där, ska dit jag med! Har pengar med till dig för sofforna, tyvärr så är korvens bil trasig just nu men så fort den är lagad så kommer vi och hämtar andra soffan :)

2009-10-24 @ 12:43:51
URL: http://sandraosth.blogg.se/
Postat av: farsan

du har ett öga för foto, blir väldigt fina bilder... BRA BLOGG

2009-10-24 @ 15:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0