.



I brist på annat så kan jag visa att vi åt tacos igår. Blev mycket gott, men
även en Massa över som måste kastas. Det är så tråkigt att bara göra mat
till två. Idag blir det en liten mer enklare mat. Torsk-fiskpinnar & mos. Mycket
enkelt, men också mycket gott. Billigt om inte annat. Passar bra såhär innan
lönen kommer :)

 

Idag myser jag runt hemma bara. Tog nyss en dusch, och satte på mig ett
linne och ett par gamla och slitna tights till. Ser ganska rolig ut, men det gör
ingenting här ute i Marma. Där får man se ut hur man vill :)
Även mycket svårt att knäppa på sig själv i spegeln, utan att få med blixten.
Så håll till godo, gott folk.

 

 


Kommentarer
Postat av: Milla

Din knasbulle, du behöver inte kasta maten. Då du förut ville ha tips på enkla maträtter kan jag tala om att nästa gång du får kvar efter taccos kan du koka makaroner, blanda i färsen som är kvar, strö över osten o gratinera, mums! Grönsakerna blandar du ihop som en sallad till pastagratängen o såserna kan du oxå använda som dressing till. Hokus-pokus....mat en dag till.

2009-10-22 @ 18:07:26
URL: http://pusspipan.bloggsida.se
Postat av: farsan

snygga kläder du har, passar dig. kram

2009-10-22 @ 22:44:52
Postat av: Caroline

Guuuud vilka mysiga bilder Alex :) Jag är så avis på din mage ska du veta! :)



Hoppas allt är bra!



Kraaaaaaaaaaaam

2009-10-22 @ 23:04:09
URL: http://metrobloggen.se/carolineandersson
Postat av: Farmor

Ja jag säjer detsamma.....kasta mat!!? Du kan gå ner till mig med den också....jag blev i alla fall hungrig när jag läste.

Väldans snygg bloggsida!

2009-10-23 @ 01:40:09
Postat av: Farmor

Kolla förresten mamma Mu på eyvinds sida.

2009-10-23 @ 01:41:16
Postat av: Milla

Ha, såg nu att "tapeten" du har som bakgrund på bloggen hade min farmor i köket när jag var liten. :D "Those where the seventies"

2009-10-23 @ 12:53:50
URL: http://pusspipan.bloggsida.se
Postat av: matta

snygg desiiign bralla :D

2009-10-23 @ 13:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0