.



Det står väldigt jämt i namn-röstningen, så jag låter det vänta i någon dag till innan ni får resultatet :) Rösta på vetja!


I natt har det varit jobbigt.. Vaknat av ryggproblem, kramp och andra saker. Har bara kommit halva tiden ännu, och redan är det sådana problem med ryggen. Hos barnmorskan i veckan så förklarade jag problemet, och hon sa att det var en början på foglossning. Jag blev inte så överraskad med tanke på att jag har en väldigt krånglig rygg från början, men det var väl ändå inte kul att höra.
Och nu kanske ni undrar vad det är?

Jo det är när lederna blir mjukare och vidgas ut, så att det gör väldigt ont i ländryggen och ilar upp i tyggen samt benen. Det går inte att ligga som man vill, och det kommer att bli svårare för varje vecka, då lillen växer. Man måste också ta det Extremt lugnt, för annars kan pyret få för sig att komma ut i förtid. Detta är inget jag ser fram emot, eftersom ryggbesvär måste vara den värsta smärtan. Men ja.. det leder till något bra, så det är bara att hålla ut.

Idag är det torsdag och Ingen fotboll! Yes : )
Ikväll är det dock annat bra på tvn som vi ska bänka oss inför. Både Antikdeckarna på tv4+ 20.00 & sen Lyxfällan kl 21.00. Efter det går vi nog och lägger oss, för ingen av oss fick sova ordentligt i natt.



Kommentarer
Postat av: Lammet

Symfysproblem låter inte kul!!

2009-10-24 @ 00:28:52
Postat av: Lammet

Vill bara säga att foglossning inte har ett dugg med någon led att göra. "fogen" är mjukt brosk som fogar samman bäckenbenen. Där finns ingen led. MEN DET GÖR NOG FÖRBANNAT ONT ändå =(( krya på dig stumpis.

2009-10-24 @ 00:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0