.


Mord, gåtor & dravel

Och nu har pojken i huset farit iväg för pokern. Jag själv gör inte mycket. Har suttit och kollat genom efter filmer att se, och hittade i alla fall 2-3 stycken. "The Proposal" ska jag se nu, och senare blir det "Natt på museet 2". Och för dem som inte redan vet, så Älskar jag fjantiga filmer. Det ska vara roligt, och framför allt förutsägbart. Typ som "En prinsessas dagbok", som jag sett kanske 6 ggr. Vet inte vad det är som drar faktiskt. Måste vara att man är så less på att se en massa mord, gåtor och dravel.

Såg filmen "Marley & jag" för andra gången nu för ett tag sedan. Var tvungen att lämna rummet och sätta mig på toaletten en stund för att lugna ner tårarna. Extra känslig nu för tiden såklart, men jäklar vilken bra film! I alla fall om man gillar djur. Kanske något för dig, farmor?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0